Kasutustingimused

Ostuinfo:

Ostu sooritamine on lihtne: vali Sulle meeldivad tooted, lisa need ostukorvi ning kliki Mine maksma. Seejärel sisesta oma nimi, telefon ja e-posti aadress ning lisa kuidas soovid paki kätte saada ja kuidas soovid tasuda.

  • Postitus on tasuta üle Eesti, kui ostusumma ületab 49.- €
  • Kohaletoimetamise viisiks saab valida kas SmartPOST või Omniva pakiautomaadi teenuse, mis lisab ostusummale 1.99 €. Kui on soovi pakk tellida otse koju või kontorisse, saab valida ka DPD kulleriteenuse, mis lisab ostule 4.90 €.
  • Makseviisidest on e-poes võimalik tasuda krediitkaardiga,  Swedbank, SEB, Luminor, PocoPay, LHV, Coop Pank pangalinkidega või ettemaksuarvega pangaülekande teel.
  • Hoolime oma klientidest ja teeme endast kõik oleneva, et Sinu ostukogemus oleks igati nauditav. Kui sellele vaatamata, peaks Sul tekkima soov kaup tagastada, siis seda saab teha 14 päeva jooksul alates paki kättesaamisest. Selleks tuleb Sul saata e-kiri e-posti aadressile info@lille.ee.  Saadame täpsemad juhised ning kauba maksumus tagastatakse tellija pangaarvele.
  • Koolituste ja meditatsioonide osas ei ole tellimusest võimalik hiljem loobuda. Nende tellimisel saad kasutada proovipaketti ehk enne tasuta proovida, kas see sulle sobib.

Allpool on välja toodud detailsed ostutingimused.

Ostutingimused

(Kehtivad alates 01.05.2019.)

1. Üldtingimused

1.1. Käesolevad ostutingimused kehtivad ostu-müügilepingutele (edaspidi Leping), mis sõlmitakse lille.ee e-poes veebiaadressil lille.ee (edaspidi E-pood) kaupa telliva kliendi (edaspidi Klient) ja e-poodi haldava ettevõtte Leylines OÜ (edaspidi Müüja) vahel.

1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3. Müüjal on õigus käesolevaid tingimusi ühepoolselt ilma etteteatamiseta muuta. Muudetud tingimused jõustuvad Müüja veebilehel www.lille.ee  avaldamise hetkest ja kehtivad üksnes tellimuste suhtes, mis on esitatud pärast tingimuste muutmist.

1.4. Müüja e-poes ostu vormistades ning pangaülekannet või ettemaksu sooritades kinnitab Klient, et ta on tutvunud käesolevate ostutingimustega ja on nendega nõus.

2. Hinnad

2.1. E-poes on kõikide toodete hinnad kuvatud eurodes.

2.2. Toodete hinnad ei sisalda postikulu.

2.3. E-poes müüdavate toodete hinnad (koos käibemaksuga) on märgitud tootelehtedel. Kampaaniate soodushindade puhul on tootelehel ära toodud nii uus hind kui ka mahakriipsutatult vana hind.

2.4. Müüja jätab endale õiguse korrigeerida hindu ilma ette teatamata. Kui Klient vormistas oma tellimuse enne uute hindade jõustumist, siis tema jaoks kehtivad hinnad, mis on kajastatud tema arvel.

3. Postikulu ja kohaletoimetamine

3.1. Kohaletoimetamine e-poes on tasuta, kui ostusumma ületab  49.-  €

3.2. Kui ostusumma jääb alla 35.-  €,  saab valida järgmiste  koheletoimetamise viiside vahel, millele kehtivad järgmised  postikulud:

Omniva pakiautomaat – 1.99 €
Pakiautomaatide asukohad leiate siit.

SmartPOST pakiautomaat – 1.99 €
Pakiautomaatide asukohad leiate siit.

DPD kuller – 4.90 €

3.3. Valides kohaletoimetamise viisiks Omniva või SmartPOST pakiautomaadi, saadetakse kaup välja esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 2 tööpäeva jooksul peale raha laekumist Müüja pangaarvele.

3.4. Valides kohaletoimetamise viisiks „DPD kuller“, jõuab pakk kohale kliendi poolt määratud aadressil, kas järgmisel või ülejärgmisel tööpäeval pärast tellimuse sooritamist.

3.5. Kauba kohaletoimetamise kulud (s.h. tasuta kohale toimetamine) kehtivad tellimustele Eesti Vabariigi piires. Kui Klient soovib kaupa tellida väljapoole Eestit, tuleb transpordi maksumuse osas Müüjaga eraldi kokku leppida.

4. Makseviisid

4.1. Tellimuse vormistamisel saab Klient valida omale sobiva makseviisi: Swedbank’i pangalinkSEB pangalink , Luminor pangalink, LHV pangalink, PocoPay ja Coop pank pangalingi või ettemaksuarve. Tasuda saab ka krediitkaardiga.

4.2. Valides makseviisiks “Ettemaksuarve”, saadetakse peale ostu vormistamist Kliendi e-posti aadressile tellimuse kinnitus ja ettemaksuarve, mille alusel kuulub tasumisele 100% toodete summast. Ettemaksuarve summa tuleb tasuda pangaülekandega Leylines OÜ arvelduskontole EE667700771003055640 LHV Pank 3 tööpäeva jooksul. Arve tasumisel tuleb selgitusse märkida ettemaksuarve number ja kliendi nimi, juhul kui see erineb maksja nimest. Juhul kui ettemaksuarve ei ole tasutud 3 tööpäeva jooksul, tellimus tühistatakse.

5. Kauba tagastamine

5.1. Kliendil on õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul alates paki kättesaamisest.

5.2. Kauba tagastamiseks peab Klient saatma Müüjale tagastamissoovi kohta info Müüja e-posti aadressile info@lille.ee.

5.3. Klient peab kauba tagastama Müüjale esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14  päeva jooksul alates tagastamissoovi saatmisest.

5.4. Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis ja ei tohi olla kasutatud.

5.5. Müüja kannab tagastatud kauba maksumuse ja kauba kättetoimetamiseks kulunud postikulu tagasi samale arveldusarvele, millelt Klient algselt kauba eest tasus.

5.6. Müüja tagastab raha esimesel võimalusel peale kauba tagasi jõudmist Müüjale, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates tagastamissoovi kätte saamisest.

5.7. Kauba tagastamine on kliendile tasuta, tagastamisega seotud postikulu tasub Müüja.

6. Toodete saadavus

6.1. Müüja teeb kõik võimaliku, et e-poes märgitud laoseisud vastaksid tegelikkusele, kuid võib tekkida olukord, kus tootelehel märgitud laoseis ei ole õige. Kui juhtub, et oled  tellinud Toote, mis  on tegelikult otsa saanud, siis  võtame Sinuga esimesel võimalusel ühendust ning saad valida endale kõige sobivama variandi:

*kanname Sulle järgmisel tööpäeval raha tagasi;
*asendame Toote samas väärtuses Too(de)te vastu;
*tellime võimalusel Toote laost, kuid sellisel juhul pikeneb kohaletoimetamise aeg.

7. Isikuandmed ja nende kasutamine

7.1. Kliendi poolt ostu sooritamisel või konto loomisel esitatud isikuandmed kantakse Müüja kliendiregistrisse ning kasutatakse müügiteenuse osutamiseks.

7.2. Andmeid käsitletakse konfidentsiaalselt ning ei avaldata kolmandatele osapooltele, v.a. juhul kui Kliendi poolt valitud kohaletoimetamise viis seda eeldab ning seadusega ettenähtud juhtudel.

7.3. Müüja jätab endale õiguse saata Kliendile infot uute toodete ja sooduspakkumiste kohta, kuid Kliendil on igal ajal õigus paluda oma andmete kustutamist Müüja andmebaasist.

8. Muud tingimused

8.1. Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest teistest aktidest.

8.2. Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Kliendil kui Müüjal õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või kohtusse.

Küsimuste korral palun helistage telefonil 555 17 555 või saatke e-kiri e-posti aadressile info@lille.ee.